Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~valar | użytkownik

imię i nazwiskoPiotr adresMiedzyrzec/Lublin zarejestrowany09.11.2005 @09:35:52 ostatnio na stronie15.04.2017 @11:30:53

.............. .. . ..... pierwsze kroki na drodze do wielkiej kariery photographa... . .......

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.wisla.krakow.pl / www.skate.jea.pl Gadu-Gadu4190404
digarty9 komentarze1023 posty na forum7

komputer / sprzęt
shajsung maly ale warjat

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~kinialooz2    19.07.2008 @21:29:41
aaaaha, dzięki
~lysypac    19.07.2008 @21:27:21
spoko
_______
it's just me against the world!
~unripe    19.07.2008 @21:03:20
racja (;
_______
Są ryby piły i ludzie młoty.
~tomaszptasiuk    17.07.2008 @20:39:55
Ten koleś to ja :D
_______
Without emotions
Without feelings
Without love
Without hate

The rest is just a clock
Ticking… ticking… ticking… ticking… ticking…
Ticking… ticking… ticking… ticking…
~euterpe7    12.07.2008 @14:22:31
może być ;P a gdzie ty z nowu wybywasz??
~euterpe7    11.07.2008 @16:00:26
i z tych nudów pewnie zapomniałeś że na piwo mieliśmy iść ;P
pozdrawiam ;]
~euterpe7    10.07.2008 @19:10:33
w końcu widzę twoje prace
~v1v1enne    30.06.2008 @00:42:24
gra swatło...cień.. i ciekawe obiekty... uchwycone chwile! ja też nie raz widziałam piękne niebo..ale serio w twojej fotce nie ma nic co mogło by mnie zaintrygować
~v1v1enne    30.06.2008 @00:31:34
ok, jest lampa.. ale ta fota dla mnie jest baaardzo nieciekawa.. nie ma w sobie absolunie nic ciekawego!
~euterpe7    11.05.2008 @19:56:35
no dzieki... ;P wstawiłbyś w końcu swoja prace ;P
~doitagain    30.04.2008 @20:38:15
Tak jest zioom rozpoznałeś pozdro!!!!!!!!!!
_______
Would You Catch Me If I Fall ?
~euterpe7    27.11.2007 @14:43:05
ha ha ha bardzo smieszne :P
~sienerski    22.10.2007 @14:45:34
dzieki i zapraszam do innych moich prac !
_______
http://www.s.54.pl - portfolio
^Halidar    06.08.2007 @13:49:13
dzięki za oceny.

Pozdrawiam i życzę powodzenia
_______
Shameless promotion: http://www.Halidar.com
~Irekphoto    19.06.2007 @21:44:19
fajnie że odwiedziłeś
~lukaszgoryl    06.06.2007 @23:59:45
dzięki wielkie, pozdrawiam!
~sienerski    18.05.2007 @00:16:02
thx
_______
http://www.s.54.pl - portfolio
~dziadus    03.05.2007 @14:26:09
~mariospl    03.04.2007 @08:13:41
dzięki za wizytę
~euterpe7    24.03.2007 @18:57:08
:P
~elfakir    18.03.2007 @22:55:43
:D
~Saurius    18.03.2007 @21:42:11
dzięki za odwiedziny
~magda1122    18.03.2007 @08:35:03
dziękuje
~Erik    18.03.2007 @01:11:08
Dziękuję
_______
Earth, Soul and Fire...
~joaquin    17.03.2007 @18:52:49
A dziękuję
ostatnio edytowane: 2007-03-17 18:53:31
_______
Prawdziwą sztuką jest bycie człowiekiem dla drugiego człowieka...
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt